Végösszeg:
Összesen termék van a kosárban
Tovább vásárolok Megrendelés

mellé ügyfeleink szintén megrendelték:

November hónap terméke!
Chia-mag / Aztékzsályamag, organikus
-50%
1 990 Ft helyett most csak 995 Ft / db
November hónap terméke!
Mennyiség: 200 g
24 órán belüli házhozszállítás
30 napra elegendő adag
ellenőrzött, organikus összetevő
60 napos pénzvisszafizetési garancia
Payment

Chia-mag / Aztékzsályamag, organikus

Chia (Spanyol zsálya) Dél-Amerikában őshonos növény. Magja optimális arányban tartalmazza a legfontosabb tápanyagokat. Annak érdekében, hogy ezt az életerőt megtartsa, a DrNatura‎-supergreens nem kezeli a chia magokat vegyszerekkel és adalékanyagokkal. (apró magvak formában)

Mint természetes növényi étrendkiegészítőket, a szuperélelmiszereket folyamatosan érdemes fogyasztani és mindennapi étkezésünk részévé tenni. Ezúton biztosíthatjuk szervezetünk számára a szükséges ásványianyagok és vitaminok folyamatos bevitelét természetes módon.

Organikus tanúsítvány megtekintéséhez kattintson ide!


nem génkezelt összetevők

1 990 Ft helyett most csak 995 Ft / db

Kosárba teszem
Payment
  • Leírás
  • Receptek
  • Hogyan működik
  • Miért lehet szüksége rá
  • Összetevők
  • Tápérték
  • Felhasználás

A chia (Spanyol zsálya) Dél-Amerikában őshonos növény. Olajos magja optimális arányban tartalmazza a legfontosabb tápanyagokat. Annak érdekében, hogy ezt az életerőt megtartsa, a The Alcaline Company nem kezeli a chia magokat vegyszerekkel és adalékanyagokkal. A chia magokban nagy mennyiségben fellelhetők omega-3 zsírsavak, fehérjék, kávésav, rostmentes szénhidrát, antioxidáns összetevők1 (fenolok2) és élelmi rostok3. Ezeken kívül tartalmaz még kalciumot és omega-6 zsírsavakat, nagy előnye, hogy gluténmentes4. Fogyasztható napi mennyiség: Maximum 15 gramm. Összetevők: 100% organikus termesztett nyers perui chia (Salvia Hispanica) mag. Száraz helyen tárolandó, használat után a dobozt le kell zárni. Minőségét megőrzi: Lásd a csomagoláson.

A termék címkéjének letöltéséhez kattintson ide


Felhasznált szakirodalom:
1: Ixtaina VY, Nolasco SM, Tomás MC. Physical properties of chia (Salvia hispanica L.) seeds. Industrial Crops and Products. 2008;28(3):286–293.
2: http://examine.com/supplements/Salvia+hispanica/
3: http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC3518271/
4: Bueno M, di Sapio O, Barolo M, Busilacchi H, Quiroga M, Severin C. Quality tests of Salvia hispanica L. (Lamiaceae) fruits marketed in the city of Rosario (Santa Fe province, Argentina) Boletin Latinoamericano y del Caribe de Plantas Medicinales y Aromáticas. 2010;9(3):221–227

Chia-mag / Aztékzsályamag, organikus felhasználási receptek

A chia – Salvia hispanica – növényének csak a magját hasznosítják gyógyászati célokra1. Hidrofil tulajdonságának köszönhetően, amikor a gyomorban vízzel lép kapcsolatba, állaga zseléssé válik, így könnyebben szívja magába a toxinokat, hozzájárul a méregtelenítő folyamatok sikeréhez. Jelentős rosttartalma óvja az irritált bélrendszert, víztartó képessége két fél félszerese a búzakorpáénak2, ami hozzájárul a tápanyagok hatékony felszívódásához. Egyes kutatások szerint a chia mag szabad gyök megkötő antioxidáns és antiproliferatív hatású3, azaz akadályozhatja a rákos sejtek osztódását elsősorban mell-, méhnyak- és bőrdaganat esetén.


Felhasznált szakirodalom:
1: Nieman, D. Nutrition Research, May 2009; vol 29: pp 414-418.
2: http://www.sciencedirect.com/science/article/pii/S0023643808001345
3: http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/21615011

Kalcium tartalma miatt kifejezetten ajánlott terhesség és a menopauza idején. Mivel glükóz tartalma nem szívódik fel az emésztőrendszerben, a cukorbetegek is fogyaszthatják1. Közel annyi omega-3 zsírsavat tartalmaz, mint a halak, kiváló választás vegetáriánusok számára a B12-vitamin pótlására. A chia mag hozzájárul a fogyókúrák sikeréhez2, antioxidáns tulajdonságainak3 köszönhetően lassítja az öregedést, hatékonyan veszi fel a harcot a gyulladásokkal, gátolja a szív- és érrendszeri megbetegedések kialakulását, ráadásul teljesen gluténmentes4.


Felhasznált szakirodalom:
1: Vuksan V, et al. Reduction in postprandial glucose excursion and prolongation of satiety: possible explanation of the long-term effects of whole grain Salba (Salvia Hispanica L.). Eur J Clin Nutr. (2010)
2: Chicco AG, et al. Dietary chia seed (Salvia hispanica L.) rich in alpha-linolenic acid improves adiposity and normalises hypertriacylglycerolaemia and insulin resistance in dyslipaemic rats. Br J Nutr. (2009)
3: Roizen, M. and Oz, M. You Staying Young, 2007, Free Press.
4: http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC3518271/

SPANYOL ZSÁLYA
Általános tápérték 100 grammban %-a a napi ajánlott mennyiségnek
energiatartalom 1 832 kJ / 444 kcal  
zsír 31.4 g  
- ebből, ami telített zsír 3.8 g  
szénhidrát 4.9 g  
- ebből, ami cukor 0.8 g  
rostok 33.7 g  
fehérje 21.2 g  
0.02 g  
E vitamin 2.91 mg 243%
B1 vitamin 0.89 mg 81%
B3 vitammin 11.2 mg 70%
foszfor 535 mg 76%
réz 1.5 mg 150%
kálcium 500 mg 63%
magnézium 290 mg 77%
Omega 3 18.5 g 63%
Omega 6 28 mg  

Tápértékek

Szuperélelmiszer használati útmutató Keverjen el 1-2 teáskanálnyi őrleményt 300ml (3 dl) folyadékban. Ez a folyadék, lehet akár turmix, tej, gyümölcslé vagy joghurt is, de akár reggeli müzlijéhez vagy desszertjéhez is hozzákeverheti. Ne hezitáljon és nyugodtan próbálja ki akár saját receptjeit és akár kombinálja a különböző szuperélelmiszereket!

Gyümölcsturmixok

Egy vagy akár több szuperélelmiszert is összekeverhetünk félkész, illetve otthon készített gyümölcs turmixszal.
Adjunk a szuperélelmiszerünkhöz tejet, szójatejet, rizstejet vagy mandulatejet, gazdagítsuk valamilyen gyümölccsel, például banánnal, aszalt bogyókkal, majd turmixoljuk körülbelül egy percig. Ízlés szerint édesíthetjük mézzel, agavé sziruppal vagy sztéviával. Legyen kísérletező és kreatív: Állítsa össze kedvenc szuperélelmiszer turmixait, amelyekre szervezetének is szüksége van. Mindig annyi tejet vagy gyümölcslét használjon, hogy a kiválasztott szuperélelmiszer porból megfelelő állagú folyadék készüljön.
Ne feledje! Igyon sok vizet annak érdekében, hogy az arra alkalmas szuperélelmiszerek kifejthessék tisztító hatásukat.

Reméljük, hogy tippjeink megmozgatták a fantáziáját és Ön is kipróbálja a SUPER GREENS receptjeinket. Garantáljuk, hogy akkor is imádni fogja a SUPER GREENS SYMBOL ízét, amikor önmagában issza és akkor is, ha kísérletezni támad kedve és összekeveri más összetevőkkel!

További receptjeink

Mint természetes növényi étrendkiegészítőket, a szuperélelmiszereket folyamatosan érdemes fogyasztani és mindennapi étkezésünk részévé tenni. Ezúton biztosíthatjuk szervezetünk számára a szükséges ásványianyagok és vitaminok folyamatos bevitelét természetes módon.

Látta már recepttárunkat? Látta már recepttárunkat?
Felhasználási tippek és receptek, hogy ásványianyag- és vitaminbevitelét megsokszorozza ízletes italok és desszertek formájában!

Mások ezeket is megvásárolták:

superfood-chia1.jpg superfood-chia1.jpg

Szuperélelmiszerek blog: